Pesquisar neste blogue

quarta-feira, 20 de dezembro de 2023

Traballo de lectura de 1º ESO

Podedes escoller entre os seguintes:

As meigas de Lupa de María Solar.

O castañeiro de abril de Antonio Manuel Fraga.

Os Megatoxos e o aprendiz de druída de Anxo Fariña.

Propoño dúas opcións de tarefa (escollede 1) que despois teredes que expoñer na clase. Prazo límete de entrega: 26 de xaneiro.

1ª Proposta: Aproveito o vídeo tan chulo que fixo Vanesa para presentarllo ao seu alumnado no 1º trimestre. Grazas, Vanesa!

2ª proposta:

- Diario viaxeiro: esta é o outra opción de tarefa. Trátase de ir lendo e ir anotando os pensamentos, as sensacións, as accións, as viaxes... todo o que nos chame a atención dos personaxes e plasmar todo iso nun diario mesturando imaxes, textos, texturas... O obxectivo é o mesmo que o anterior poder saber o argumento do libro só con ler o diario.

Debedes realizar a lectura da novela e a escrita do caderno de viaxe en paralelo.

Escribide as reflexións que farían as personaxes, os sentimentos que lles espertaron, os momentos vividos, as opinións sobre un tema determinado, as discusións que tiveron...

Incluíde ilustracións, recortes, obxectos variados, fotografías, poemas, cancións que vos suxira, lettering, colaxes...

 ImagenImagenDiario de lectura: cuando la lectura se convierte en una vivencia

Traballo lectura (3º ESO)

 Día límite de entrega: venres 19 de xaneiro. Despois haberá que expoñelos na aula.

 Vouvos explicar un pouco máis a tarefa que debedes facer despois de ler o libro. Escollede unha das dúas.

- Knolling literario: o knolling é unha técnica fotográfica que consiste en escoller unha composición de obxectos dispostos de tal maneira que cada un estea a 90º entre si. Despois trátase de tirar unha fotografía cenital.

Nós imos facelo pero literario. Trátase de analizar e representar o libro que lemos mediante obxectos (mínimo 8) que simbolizan ideas, personaxes, espazos, accións, etc.

Buscade un espazo despexado e con luz, pode ser no chan, na mesa...

Observade todos os obxectos que tedes ao redor e pensade os que vos lembre o libro que queredes representar.

Colocádeos de forma ordenada coa mesma distancia entre un e outro, priorizade os obxectos en paralelo e nun ángulo de 90º graos visto desde arriba (perspectiva cenital), de tal forma que resuman o argumento do libro nun vistazo.

Sacade unha foto que me podedes enviar ao correo ou á aula virtual. 

Despois colocádeos nunha caixa ou similar para levar á clase e explicar todo o conxunto e os motivos da vosa elección.

 Knolling Literario, Gamificación en ESO: Colegio Bérriz Las Rozas Knolling Literario, Gamificación en ESO: Colegio Bérriz Las Rozas

Como hacer Knolling: el arte de organizar las cosas perfectamente

- Diario viaxeiro: esta é o outra opción de tarefa. Trátase de ir lendo e ir anotando os pensamentos, as sensacións, as accións, as viaxes... todo o que nos chame a atención dos personaxes e plasmar todo iso nun diario mesturando imaxes, textos, texturas... O obxectivo é o mesmo que o anterior poder saber o argumento do libro só con ler o diario.

Debedes realizar a lectura da novela e a escrita do caderno de viaxe en paralelo.

Escribide as reflexións que farían as personaxes, os sentimentos que lles espertaron, os momentos vividos, as opinións sobre un tema determinado, as discusións que tiveron...

Incluíde ilustracións, recortes, obxectos variados, fotografías, poemas, cancións que vos suxira, lettering, colaxes...

 

Poñede a data cada vez que iniciedes unha entrada.


 ImagenDiario de lectura: cuando la lectura se convierte en una vivencia